Jumaat, 20 November 2009

Program PESAN - Adun Semerah/ Mukim 4.

YB Datuk Haji Ariss Samsuddin ADUN Semerah

Malam 14.11.2009 telah diadakan satu program baru yang dinamakan "Program Permuafakatan Adun Semerah Bersama Rakyat", yang julung-julung kali diadakan di balairaya Kampung Asam Kumbang Mukim 4, Batu Pahat.

Program ini yang diilhamkan oleh YB Datuk Haji Ariss Bin Samsuddin telah dihadiri oleh YB Datuk Ariss Bin Samsuddin, Encik Samsuri (wakil khas Dato' Noraini Ahmad) , Encik Norafizan Bin Abd. Rahman (Penghulu Mukim 4), Ketua Kampung Kawasan Asam Kumbang Encik Othman Dayan, Encik Sudin Ahmad, serta penduduk kampung.

Program ini bertujuan untuk menerima aduan-aduan tentang masalah pembangunan kampung serta lain-lain perkara yang dapat membantu penduduk dalam meningkatkan kualiti hidup penduduk setempat. Dari input-input yang diterima, maka segala masalah sedapat mungkin diselesaikan dengan prosedur yang betul dan teratur.

Dalam ucapannya, YB Datuk Ariss Bin Samsuddin akan menjelajah ke segenap kampung dalam kawasannya serta mendengar segala permasalahan yang dihadapi dan cuba akan menyelesaikannya dimana yang boleh.

Orangkampung mengutarakan aduan

Encik Samsuri wakil khas YB Datuk Noraini Ahmad Ahli Parliman Pt Sulong


Tiada ulasan: